sau peripetiile unei studente la Stiinte Politice

joi, 2 octombrie 2008

Sir de zile

Sirul meu de zile n-a fost tocmai placut. Ma intreb cum va fi ultima margeluta- Vineri.
Am debutat insa grandios, cu un chef de sport la ora 7 de neimaginat ( a urmat febra pe care si azi, joi, o am, dar ce daca, am avut vointa).

Margeluta de Marti a fost mirifica: Vesti bune cu gramada, sperante, debuturi, figuri cunoscute dar si noi.

Miercuri a fost ingrozitoare, incepand cu lucrarea de 7.05.( adica ora 7.05). Caldura, ajunsa acasa dupa 8 ore, foame, chef de somn, nesomn, oboseala.

Joi trebuia sa fie frumoasa. N-a fost. Sufletelul de copil cu sperante mi-a fost frant. (as in= n-am condus azi, abia luni incep):)

Si, dupa aceasta insiruire, am chef doar sa spun :"baga niste ATB si apuca-te de treaba!"


P.S: ziua arata asa

Niciun comentariu: