sau peripetiile unei studente la Stiinte Politice

duminică, 26 octombrie 2008

Curios

Ma implic in multe proiecte si incerc din rasputeri sa le finalizez. De cele mai multe ori chestia asta nu mi-a iesit. Din lipsa de timp sau poate pur si simplu din pierderea interesului pentru tema proiectelor initiale.
Momentan nu pot spune ca organizarea concursului de fotografie mi-a acaparat mare parte din timp. A fost doar partea usoara, primirea pozelor si punerea lor intr-o oarecare ordine. Incepand de maine vom avea de-a face cu partea grea: jurizarea, scoaterea pozelor pe hartie fotografica in format A4 si expozitia itineranta, adica, finalul.
Din multitudinea de poze pe care le-am primit ( Va multumim pe aceasta cale!) va trebui sa alegem numai 20 pentru expozitie. Asta consider eu ca este partea cea mai grea, dar ma bazez pe calitatile juriului si pe cele ale colegilor mei organizatori.
Masa de informatii necesara pentru greul examen de la sfarsit de an incepe sa se mareasca. De aceea, in weekendul asta am decis ca este nevoie de putina ordine si mi-am facut un orar. Mi-am structurat orele dupa prioritati, gradul de dificultate si preferinte. Cred ca mai are nevoie de adaugari insa momentan e ok.
Sunt foarte entuziasmata deoarece maine, odata cu debutul unei noi saptamanii, incep un nou proiect. Cu Ariel.
Ca urmare a acestui post al lui, am decis sa ma alatur lui, am stabilit impreuna temele si de maine ne apucam de treaba. Deci, urati-mi succes la fotografiat.
Maine, pe seara, veti vedea prima poza.
Acum, somnicushor...va las cu Tudor

Undeva prin Vama


Vama - Undeva prin vama
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: