sau peripetiile unei studente la Stiinte Politice

vineri, 31 octombrie 2008

Cold sunny day...


Azi a fost soare. Dar n-a fost soare in sensul fericit al cuvantului "soare". A fost soare in cel mai nesuferit sens.
Mai bine ploua.
Stiam si eu o treaba.
Nici idei de poze n-am avut azi. Am observat dezinteresul total inca de dimineata cand am uitat sa-mi iau aparatul la mine. Tema pentru proiectul pe care il am in desfasurare cu Ariel pentru azi era "poza pozelor"....eh, eu nu prea am avut idei. Am gandit poza de azi mai mult din sensul propriu. In alte zile am gandit la figurat.
Am terminat in sfarsit cu expozitia. Concursul de fotografie a luat sfarsit. Am decis castigatorii ce vor fi premiati luni, la ora 10. Am muncit destul la panourile cu fotografii dar sper ca satisfactia sa fie pe masura.
Evenimentul nu va fi singurul de acest gen, in viitor sper sa mai facem cateva actiuni pana cand eu si colegii mei vom parasi liceul mult iubit.
In rest...durere de cap. Mama zice ca m-a deochiat cineva. Cine naiba mai crede in chestiile astea? ( sa fie oare de la superba rochie retro de azi?:)) )
Anyway...i'm sitting here, "unpacking books from boxes"....

Niciun comentariu: