sau peripetiile unei studente la Stiinte Politice

duminică, 28 septembrie 2008

BOOcuresti!







Am fost in capitala. Si m-am speriat. Nu, de fapt la inceput am fost fascinata (de oameni multi, de metrou, de aglomeratie, de independenta) dar apoi...m-am inspaimantat ( de oameni multi, de metrou, de AGLOMERATIE, de independenta).
Per total a fost ok, ne-am distrat si am facut si un lucru constructiv. Programul Tineri in Actiune s-a dovedit a fi un loc excelent de a interactiona cu diferite categorii de oameni, in special cu studenti. Dialogul a fost bun, ne-am inteles, am pus problemele tinerilor in discutie, am gasit solutii, am concluzionat. Trebuie facut ceva si cine altcineva poate face asta mai bine decat noi, tinerii. Trebuie sa iesim din starea de victime (pentru ca romanul la asta se pricepe cel mai bine- la victimizare si la dat vina pe altcineva), trebuie sa ne mobilizam pentru a gasi solutii.
"Incearca Europa" mi-a dat o idee. Vom face si noi o astfel de dezbatere in scoala, sper, cu sprijinul profesorilor. Voi reveni cu informatii.
Vreau sa ma implic, vom schimba ceva!

Un comentariu:

Admin spunea...

ma obositi mai sunteti...succes in toarte ce as putea sa iti urez