sau peripetiile unei studente la Stiinte Politice

sâmbătă, 21 februarie 2009

Vreau sa ma trezesc din somn...

Acum cateva luni cantam de zor o melodie. N-aveam de unde sa stiu ce se va intampla in viitor. Poate ca unele lucruri le poti prezice insa pe-ale mele nu..
Am evitat sa discut despre asta din dorinta de a nu induce in eroare. E greu sa-ti asterni sentimentele pe o foaie, in cazul acesta intr-un spatiu virtual. De aceea am ocolit clipa. Iar clipa a venit. Este fix..acum.
Da, e adevarat, sunt o persoana nehotarata care ia decizii pripite (cand le ia) si care actioneaza sub influenta unui impuls. De cele mai multe ori am gresit si nu am invatat ceva din acele greseli.
Poate la un moment dat o sa ma schimb, o sa fiu mai rationala, o sa judec. Acum insa prefer sa raman copil, prefer sa visez. Pana la urma...sunt doar vise, nu?

Niciun comentariu: