sau peripetiile unei studente la Stiinte Politice

vineri, 21 noiembrie 2008

Oh the weather outside is frightful....

Abia astept sa ninga. Asta e tot ce-mi mai doresc. Le-am lasat pe toate deoparte pentru un moment si m-am gandit cat de frumos ar fi sa ninga. Ultima mea iarna acasa ar face bine sa fie plina de zapada si sper sa ma dau macar o data cu sania....Da, stiu, sunt copil.

Maine plec la Bucuresti. Inca o ocazie sa-mi cunosc teritoriul...:))
Acasa e un aer trist. D-aia o sa-l si schimb cu cel al Bucurestiului (ceva imi spune insa ca ala e si mai trist).

In curand cred ca ma las de bere, sunt ingrozitoare durerile de cap de dupa. Am o singura problema, nu-mi place nici o alta bautura asa de mult...deci asta inseamna sa nu mai beau,....nimic...niciodata...ever...:-s. Stati mai linistiti ca nu sunt asa alcoolica, o data pe luna si tot e bine;)

Melodiile imi fac rau. Imi pun in cap sa nu mai deschid nici winampu si nici empetreiu de la telefon timp de o saptamana. Sa vad daca reusesc...

Somnicusor.;)

2 comentarii:

giuly spunea...

oamenii din Bucuresti sunt gri

giuly spunea...

oamenii din bucuresti sunt gri